Дикуном на морі або вихідні в Бухті Инал

Їхати на море на вихідних я не збирався, знаючи які пробки на трасі в ці дні. Думав піти куди-небудь в ліс в район Фанагорійського. Але все, як завжди, вирішилося в останній момент.

У мого знайомого в п'ятницю був день народження, а він його традиційно багато років поспіль відзначає на узбережжі Чорного моря. Виїзд у них був намічений після роботи годин на 6. Мені, щоб встигнути до них в машину, довелося відпроситися на пару годин раніше. Будинки швиденько повечеряв і почав збирати рюкзак. З собою взяв тільки пінку, спальник, кофту і ще одні шорти. В такому спрощеному варіанті я уже давно нікуди не виходив. Як пізніше з'ясувалося, не завадило б взяти ще кухоль, тарілку і ліхтарик.

До Бухти Инал доїхали швидко, нам пощастило, пробки не було. Машину залишили на одній з баз, поруч з автостанцією. Парковка на добу коштує 200р. Крім нас на стоянці було ще кілька машин. Взявши рюкзаки на спини, ми в кількості 8 чоловік пішли вздовж моря подалі від людей.

Від місця паркування до місця, де був розбитий бівуак, йти всього півгодини. Якщо я правильно зрозумів, то місце, де ми зупинилися, називається «Блакитна бухта», по крайней мере, так говорила екскурсовод з прогулянкового катера.

Тут є прісна вода, але від стоянки до неї йти близько 15 хвилин. Мені дуже сподобався підйом на стоянку з пляжу. Треба йти вгору по руслу сухого струмка, з правого боку завбачливо прив'язаний канат. Без нього підйом був би практично не можливий.

Стоянка дуже сподобалася, місця під намети хоч відбавляй. Є лавки і столи, все чисто. Таких стоянок на верху, крім цієї, ще дві.

Увечері після шашликів і чаю все вирушили купатися в нічному морі. Світити телефоном на спуску було не дуже-то зручно, ось де я вперше згадав про ліхтарик. Море було теплим, і в ньому світився планктон. Подальший вечір проходив біля багаття за чаєм, спати лягли близько 2 годин. Якби не комарі, то в спальник можна було б і не залазити.

Якби не комарі, то в спальник можна було б і не залазити

Всю суботу я провів на пляжі. Разом зі мною було ще пару чоловік. Сонце, море, в море дельфіни. Часом вони пропливали так близько, що хотілося кричати від радості. Тиша і спокій, і нічого так не радувало як відсутність людей. А раз немає людей, то можна і спонукати)).

А раз немає людей, то можна і спонукати))

Сонце ховалося за горизонт і ставало прохолодно. Саме час йти в табір. Вечеря, чай і розмови закінчили черговий день.

Вечеря, чай і розмови закінчили черговий день

У неділю з ранку більша половина народу збирала рюкзаки і готувалася їхати додому. Я і ще четверо вирішили поїхати пізніше. Час до обіду проводили то в море, то на сонечку на пляжі. Пізніше ще двоє поїхали, а ми втрьох після обіду задрімав і о 4 годині покинули нашу стоянку.

Ще раз викупалися і рушили в путь в надії на чому-небудь виїхати додому. Прийшовши на автостанцію, нам дуже пощастило, ми встигли купити останні квитки на мікроавтобус до Краснодара. Це задоволення коштувало 250р. Дорога до Гарячого Ключа зайняла 2:15 хвилин. Ми їхали і по зустрічній, і по узбіччі, і по узбіччі узбіччя. У Росії односмугова дорога під час пробки автоматично перетворюється в трьох-, а то і чотирьохсмугову. Мікроавтобус опинився без кондиціонера, і про те, що було душно, я думаю, говорити не треба.

Незважаючи на пробки, мені все дуже сподобалося, давно мені не вдавалося так спокійно відпочити, два дня просто лежати і нічого не робити. Чи не довелося йти 60 км пішки і дертися в гору, не треба було нікуди бігти, щоб встигнути. Я просто лежав, дрімав і плавав в теплому морі.